در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس زير سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. همچنین می توانید به صورت تلفنی نیز با کارشناسان ما تماس گرفته و به صورت تلفنی مشاوره دریافت کنید و همچنين مي توانيد با استفاده از ماژول رايجت (شكلك آبی رنگ در پايين صفحه سمت راست) به صورت آنلاين اطلاعات مورد نياز را دريافت كنيد.

هشدار مهم:

ارسال محصولات شکستنی از طریق تیپاکس صورت گرفته و مرسوله ارسالی بیمه می گردد. متاسفانه به علت تخلفات برخی از مشتریان تیپاکس , این شرکت قوانین سختگیرانه ای در نظر گرفته است.

از شما مشتریان فهیم فروشگاه دیفن شاپ تقاضا می شود در صورتی که به سالم بودن محصول سفارشی شک داشتید یا کارتن بسته بندی آسیب دیده بود , بسته را از مامور تیپاکس تحویل نگرفته و به شعبه تیپاکس مراجعه کرده و در داخل خود شعبه و زیرنظر دوربین بسته را باز کرده و درصورت صحت و سلامت سفارشتان, آن را تحویل بگیرید.

در غیر اینصورت فروشگاه دیفن شاپ هیچ گونه مسئولیتی را درقبال شکستگی کالای شما نمی پذیرد.

پاسخ: دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد ديفن شاپ استفاده کنید.

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوا تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در ديفن شاپ دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین ديفن شاپ نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@Difenshop.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

پاسخ: در حال حاضر امکان تحویل کالا در تمام شهرهای ایران را به کمک پست پیشتاز راه اندازی شده است. بارگیری محموله ها از در تمامی روزهای هفته غیر از روزهای تعطیل پیش از ساعت ۱۱ ظهر صورت می گیرد .چنانچه شما سفارش خود را بعد از ساعت ۱۱ ثبت نمایید، محموله شما پیش از ظهر روز کاری بعدی ارسال می شود .در صورت انتخاب پست پیشتاز ، سفارش مشتریان عزیز حداکثر تا ۳ روز کاری به دستت آنها خواهد رسید .

در صورتي كه سفارشات با وزن بالاتر از 2 کیلوگرم بوده يا شكستني باشد که در شهرهایی که سرویس پستی تیپاکس فعال باشد ، به دلیل سرعت بالاتر تحویل ، از این سرویس استفاده می شود.

    [contact-form-7 id="99" title="فرم تماس 1"]